Strona główna Tagi Pielgrzymki

pielgrzymki

ATP Lew-Trans Prudnik. Krajowy i międzynarodowy wynajem autokarów i busów. Organizacja wycieczek szkolnych i zakładowych.

ATP Lew-Trans to duża firma z Prudnika zajmująca się transportem międzynarodowym, ale nie tylko. Swoją działalnosć poszerzyła właśnie o Serwis Samochodów Ciężarowych, Autobusów i Maszyn Rolniczych.  Na początku przedstawmy firmę: ATP Lew-Trans Plac Zamkowy 2 48-200 PRUDNIK tel. +48 600 998 914 e-mail: lewtrans@lew-trans.pl www.lew-trans.pl Facebook Profil: ATP-Lew-Trans-Prudnik Oferta wynajmu autokarów skierowana jest głównie do biur podróży, organizatorów wszelakiego rodzaju imprez, hoteli, szkół, firm, grup zorganizowanych oraz osób prywatnych. Zapewniona jest kompleksowa obsługa przewozowa na terenie Polski i za granicą. Oferta cenowa jest dopasowywana indywidualnie do potrzeb wynajmującego. Dokładna kalkulacja wynajęcia autokaru obliczana jest na podstawie szczegółowego zapytania, uwzględniając następujące kryteria: wielkość autobusu - ilość miejsc data i godzina wyjazdu data i godzina powrotu miejsce podstawienia autokaru trasa przejazdu - do wyliczenia ilości kilometrów Gdzie dojedziemy z ATP Lew-Trans? Zobaczcie Państwo sami: Na jakie wycieczki zabierze nas ATP Lew-Trans? Przypomnijmy, pielgrzymkę do Częstochowy w 2016 roku na Wielką Pokutę organizowaną przez nasz portal eprudnik.pl zabezpieczony był właśnie przez firmę ATP Lew-Trans! Jednak dobrą ofertę przygotuje również dla...

Łagiewniki 2016 – Akt poddania się Chrystusowi

Intronizacja Jezusa Chrystusa, która odbyła się w Łagiewnikach 19 listopada 2016 przy udziale kilkudziesięciu tysięcy Polaków. Zapraszamy na gorąco do fotogalerii z tego najważniejszego w historii Polski wydarzenia. Galeria jest długa, a jej przeglądanie może być nieco nudne ale warto zwrócić uwagę na pewien znak z Nieba, który niechcący udokumentowaliśmy na zdjęciach. Pielgrzymka z Prudnika przybyła do Krakowa-Łagiewnik około godziny 9:30. Jadąc autostradą przebijaliśmy się przez strugi deszczu. Gdy dotarliśmy na miejsce przestało padać ale wyraźnie było widać, że jeszcze przed chwilą deszcz zalewał Kraków. Kiedy dochodziliśmy do Sanktuarium Miłosierdzia Bożego  powoli zaczynał siąpić delikatny deszczyk. Gdy zajęliśmy miejsca rozpadało się na dobre i deszcz padał z różnym natężeniem przez około 2 godziny. Od momentu rozpoczęcia Mszy Świętej (12:00) pogoda stale się poprawiała, przestało padać, chmury powoli rozchodził się nad naszymi głowami. Od momentu gdy w czasie Mszy Świętej udzielana była Komunia Święta aż do zakończenia aktu przyjęcia Pana Jezusa za Króla...

Byliśmy na Wielkiej Pokucie w Częstochowie

Kiedy niespełna miesiąc temu powzięliśmy decyzję, że pojedziemy do Częstochowy na Wielką Pokutę mieliśmy przeczucie, że chcemy pojechać na przełomowe i wielkie wydarzenie.  I tak też było. Wielka Pokuta, bezprecedensowe wydarzenie od nawrócenia Niniwy, która w sobotę 15 października 2016 roku odbyła się pod Wałami Jasnogórskimi była przełomowa, wspaniała i wielka.  Na jasnogórskich błoniach zgromadził się 100. tysięczny tłum, tak duża ilość uczestników zaskoczyła nawet organizatorów, a przed telewizorami, komputerami i radiem zasiadły kolejne tysiące. Wydarzenie składało się z kilku części i miało szczególny wymiar duchowy. Kulminacją było wyznanie grzechów narodowych i indywidualnych, modlitwa wybaczenia wszystkim, którzy wyrządzili krzywdę Polakom oraz wielka prośba o wybaczenie naszych grzechów połączona z potężnym egzorcyzmem, który związał wszelkie moce demoniczne w Polsce oraz działające z zewnątrz na Polskę i Polaków. Wszystko tu miało głęboki sens i się uzupełniało. Kochamy życie i z większą mocą idziemy o tym głosić Polsce i światu, idziemy walczyć, by nie dokonywano masowych zbrodni na nienarodzonych – wybrzmiewała pierwsza konferencja ojców Antonello i Henrique.  Gdy Koronkę do Bożego Miłosierdzia i pierwszą konferencję...

Kategorie

Pozostań z nami

Śledź najlepsze artykuły z ciekawymi infografikami razem z naszym portalem - inspirujące wywiady, opinie, myśli i historie. Zacznij zmieniać swoje życie już dziś!

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!